مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 07:452020-12-30اقتصادي

تولید پالایشگاه هشتم پارس جنوبی چقدر است؟


مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه فازهای 20 و 21 در بهترین شرایط عملیاتی در حال تولید محصولات گازی هستند، گفت: این پالایشگاه تا پایان مهرماه نزدیک به 360 هزار تن پروپان تولید کرده است.

- مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه فازهای 20 و 21 در بهترین شرایط عملیاتی در حال تولید محصولات گازی هستند، گفت: این پالایشگاه تا پایان مهرماه نزدیک به 360 هزار تن پروپان تولید کرده است.

هادی چابوک در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون پالایشگاه هشتم 100 درصد تعهدات خود را در زمینه تولید انجام داده است، اظهار کرد: میزان بوتان تولیدی این پالایشگاه در این بازه بیش از 265 هزار تن بوده است.

مدیر پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی به تولید محصول با ارزش میعانات گازی در فازهای 20 و 21 اشاره کرد و افزود: این فازها در این مدت نزدیک به 14 میلیون و 842 هزار بشکه کاندنسیت نیز تولید کرده اند.

چابوک با بیان اینکه برای افزایش کیفیت و کمیت تولید محصولات همواره برنامه های بهبود در پالایشگاه هشتم در حال انجام است، گفت: راه اندازی سیستم Polishing محصولات پروپان و بوتان در جهت افزایش کیفیت محصول استراتژیک LPG در سال جاری انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید پالایشگاه هشتم پارس جنوبی چقدر است؟

تولید پالایشگاه هشتم پارس جنوبی چقدر است؟