مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 08:152020-12-30حوادث

کشف 300 قطعه تاکسیدرمی پرندگان قاچاق در آمل


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران از کشف 308 قطعه تاکسیدرمی پرندگان قاچاق در آمل خبر داد و گفت: در این راستا دو متخلف دستگیر و 308 قطعه پرنده تاکسیدرمی شده از مجموع 8 گونه شامل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام این خبر گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان آمل درپی گشت و کنترل شبانه در روستای بایجان منطقه کوهستانی  لاریجان آمل، موفق شدند خودروی حامل پرندگان قاچاق تاکسیدرمی شده که از آمل به سمت تهران در حرکت بود، را توقیف کنند.

وی افزود: در این راستا دو متخلف دستگیر و 308 قطعه پرنده تاکسیدرمی شده از مجموع 8 گونه شامل: کاکایی ها، مرغابی ها، سبزقبا، زنبورخوار، کبک و قرقاول نیز کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران ضمن تقدیر از همکاری رییس دادگاه عمومی بخش لاریجان گفت: پرونده تخلف تنظیم و جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی استان شد.

ابراهیمی کارنامی در پایان تاکید کرد: محیط بانان سختکوش و پرتلاش استان به صورت شبانه روزی در حال گشت و پایش حوزه استحفاظی استان بوده و  با عزمی جدی و با حمایت و همکاری دستگاه قضایی، با متخلفان شکار و صید برخورد قانونی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 300 قطعه تاکسیدرمی پرندگان قاچاق در آمل

کشف 300 قطعه تاکسیدرمی پرندگان قاچاق در آمل