مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 08:302020-12-30ورزشي

مجلس از اصلاح ساختاری بودجه عقب نشینی نمی کند


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت نمایندگان مجلس با کلیات بودجه سال آینده به معنای عدول از خواسته های قانونی مجلس نیست.

- علی کریمی فیروزجایی در گفت وگو با ایسنا گفت: مجلس با این اقدام از آسیب رسانی به روند تعامل در حل مشکلات اساسی کشور جلوگیری کرد.

نماینده مردم بابل خاطرنشان کرد: لایحه بودجه سال آینده دولت دارای اشکالات ساختاری و هویتی است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور مهم ترین اشکال لایحه بودجه دولت را بی وزنی و عدم تعادل منابع و مصارف آن دانست و افزود: به علت عدم تحقق منابع درآمدی بودجه و غیر واقعی بودن ارقام پیشنهادی دولت، کشور با چالش های بزرگ اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی مواجه می شود.

این نماینده مجلس یادآورشد: کمیسیون تلفیق، بودجه را بر اساس شرایط والزامات جهانی و داخلی بررسی وبرای تصویب به صحن علنی ارجاع خواهدکرد.

کریمی فیروزجایی ناپایداری و شکنندگی بودجه سال آینده را یادآورشدوافزود: در شرایط تحریمی اقتصاد، رشد بیش از 45 درصدی بودجه جاری دولت و شرکت های تابعه که از مرز 1560هزار میلیارد تومان فراتر رفت، جای نگرانی دارد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران بودجه را سندچشم انداز پیشرفت سالانه کشور دانست و افزود: عدم تحقق اهداف توسعه در بودجه، روند حرکت بخش های کلیدی را دچار اختلال می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس از اصلاح ساختاری بودجه عقب نشینی نمی کند

مجلس از اصلاح ساختاری بودجه عقب نشینی نمی کند