مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 08:352020-12-30سياسي

رییس دانشگاه رازی: دانشگاه ها مشتاق ارتباط با صنعت هستند


هنوز بعد از گذشت چهل سال نتوانسته ایم به یک پلتفرم همکاری مناسب بین صنعت و دانشگاه دست پیدا کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: هنوز بعد از گذشت چهل سال نتوانسته ایم به یک پلتفرم همکاری مناسب بین صنعت و دانشگاه دست پیدا کنیم.

دکتر ابراهیم اعلمی آل آقا در مراسم افتتاحیه اولین کنفرانس ملی پژوهش های کاربردی در صنعت آب و برق که امروز(10 دی) به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به چالش های موجود بر سر راه ارتباط بین صنعت و دانشگاه در کشور، اظهار کرد: بیش از 40 سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد و هنوز نتوانسته ایم به یک پلتفرم همکاری مناسب بین صنعت و دانشگاه دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: هرچند طی سالهای اخیر عزمی جدی در دانشگاه ها شکل گرفته تا نیازهای واقعی صنعت در دانشگاه ها به پروژه و در نهایت به راه حلی برای رفع نیازها منتهی شود، اما ابهامات جدی هم در مسیر ارتباط با صنعت داریم.

رییس دانشگاه رازی اضافه کرد: البته امروزه به یُمن انقلاب اسلامی دانشگاه هایمان را بگونه ای مجهز کرده ایم که نیاز به کارشناس خارجی از زبان، فکر و اندیشه مسئولین خارج شده، یعنی در بسیاری از زمینه ها کارشناسان ناظر برای حضور در صنعت و بخش های مورد نیاز کشور تربیت کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه رازی: دانشگاه ها مشتاق ارتباط با صنعت هستند

رییس دانشگاه رازی: دانشگاه ها مشتاق ارتباط با صنعت هستند