مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 08:452020-12-30دانش

نگرانی ها درباره «سند آمایش آموزش عالی» به تدریج برطرف می شود


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اجرای «سند آمایش آموزش عالی» مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است، گفت: در اجرای این طرح ساماندهی هیچ واحد دانشگاهی تعطیل نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، منصور غلامی درباره اجرای سند آمایش آموزش عالی و نگرانی نمایندگان از تعطیلی واحد های دانشگاهی در استان های مختلف، عنوان کرد: این طرح که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است به منظور ساماندهی آموزش عالی بوده و با هدف حذف موازی کاری و امور پراکنده و تقویت نقاط قوت، اجرا خواهد شد.

عضو کابینه دولت دوازدهم ادامه داد: در این اجرای این سند، هیچ واحد آموزش عالی تعطیل نخواهد شد و این یکی از مواردی است که باید از نمایندگان مجلس و مردم رفع نگرانی شود.

وی اضافه کرد: در این طرح مؤسسات کوچک به مؤسسات توانمند به صورت شبکه‎ای وصل خواهند شد تا از امکانات مؤسسات بزرگ به 2 منظور کیفی سازی فعالیت های خود و تعریف یک مأموریت خاص در حوزه پژوهش متصل ‎ شوندو این پیوند تا زمانی که این مؤسسات کوچک خود بتوانند در حد یک مؤسسه قوی روی پای خود به صورت مستقل بایستند، ادامه خواهد داشت.

غلامی یادآور شد: به ویژه این اشتراک گذاری امکانات در داخل استان ‎ها محقق خواهد شد و برای اینکه تجمع صورت نگیرد، دو یا سه مرکزیت در هر استان تعریف شده تا همکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی ها درباره «سند آمایش آموزش عالی» به تدریج برطرف می شود

نگرانی ها درباره «سند آمایش آموزش عالی» به تدریج برطرف می شود