مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 09:052020-12-30اقتصادي

راهنمای مراحل و مدارک و قوانین ثبت برند در تهران


اگر تا به حال اقدام به ثبت شرکت در تهران نکرده اید، می توانید با مطالعه نوشته ی «ثبت شرکت در تهران» به طور کامل با قوانین، مدارک، هزینه ها و مراحل مرتبط با ثبت شرکت درتهران آشنا شوید.

- اگر تا به حال اقدام به ثبت شرکت در تهران نکرده اید، می توانید با مطالعه نوشته ی ثبت شرکت در تهران به طور کامل با قوانین، مدارک، هزینه ها و مراحل مرتبط با ثبت شرکت درتهران آشنا شوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی به طور کامل با قوانین، مدارک، هزینه ها و مراحل مرتبط با ثبت شرکت در کلان شهر تهران آشنا شوید.

مدارک لازم جهت ثبت برند در تهران برای اشخاص حقیقی * تصویر شناسنامه و کارت ملی * کپی مجوز فعالیت (که می تواند جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب و یا هر گونه گواهی فعالیت از نهادهای قانونی در شهر تهران باشد.

) * ارائه کارت بازرگانی (برای ثبت برند لاتین) مدارک مورد نیاز جهت ثبت برند در تهران برای اشخاص حقوقی * کپی شناسنامه و کارت ملی * کپی روزنامه رسمی تاسیس یا آخرین تغییرات شرکت * ارائه کارت بازرگانی (برای ثبت برند لاتین) * کپی مجوز فعالیت (که می تواند جواز تاسیس، پروانه بهره برداری، پروانه ساخت، جواز کسب و یا هر گونه گواهی فعالیت از طرف نهادهای قانونی در تهران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای مراحل و مدارک و قوانین ثبت برند در تهران

راهنمای مراحل و مدارک و قوانین ثبت برند در تهران