مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 09:152020-12-30سياسي

دانشگاه اردکان آماده میزبانی هشتمین آزمون استخدامی


دانشگاه اردکان پنجشنبه و جمعه این هفته میزبان داوطلبان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

- ایسنا/یزد دانشگاه اردکان پنجشنبه و جمعه این هفته میزبان داوطلبان هشتمین آزمون فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی است.

علی فتح زاده معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه اردکان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این خبر، افزود: امسال در دانشگاه اردکان تعداد 1037 داوطلب در هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور به رقابت می پردازند.

وی با اشاره به این که دانشگاه اردکان در روز پنجشنبه میزبان 653 داوطلب و در روز جمعه میزبان 384 داوطلب دیگر خواهد بود، بیان کرد: از مجموع این داوطلبان 72 درصد داوطلب زن و 28 درصد آنها مرد هستند که توزیع نامتوازن و قابل تاملی را در این خصوص شاهد هستیم.

فتح زاده در ادامه اظهار کرد: دانشگاه اردکان میزبان حدود 10 درصد کل داوطلبان استان یزد است و همانند آزمون های قبل کلیه تدابیر کرونایی را در محیط برگزاری آزمون لحاظ شده است.

وی همچنین یادآور شد: باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون روز گذشته و امروز چهارشنبه دهم دیماه طی ساعات 8:30 تا 12:00 و 14:00 تا 17:00 در ساختمان مرکزی دانشگاه مشغول به خدمت رسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه اردکان آماده میزبانی هشتمین آزمون استخدامی

دانشگاه اردکان آماده میزبانی هشتمین آزمون استخدامی