مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 09:252020-12-30سياسي

دعوت تشکل دانشجویی برای پاسخ به ابهامات پروژه انتقال آب هلیل رود


تشکل های جنبش عدالتخواه کرمان در نامه ای از مدیرعامل آب منطقه ای کرمان برای پاسخ به سؤالات و ابهامات پروژه انتقال آب هلیل رود دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، تشکل های جنبش عدالتخواه کرمان در نامه ای از رشیدی مدیرعامل آب منطقه ای کرمان برای پاسخ به سؤالات و ابهامات پروژه انتقال آب هلیل رود دعوت کردند.

در این نامه آمده است: با توجه به تعدد سوالات و ابهامات موجود، پیرامون پروژه انتقال آب هلیل رود مجموعه های دانشجویی از شما به عنوان مجری طرح دعوت به عمل می آورند تا در یک جلسه مجازی میهمان برای پاسخ به سوالات ذیل باشید: 1- طرح انتقال آب هلیل رود توسط چه گروهی مورد ارزیابی قرار گرفته است و آیا نتایج و گزارش های کارشناسی در دسترس عمومی مردم نباید قرار گیرد؟ 2- آیا مجموعه تحت مدیریت حضرت عالی هیچگاه به ابعاد کامل این پروژه پرداخته و جلساتی را برای روشن شدن کامل موضوع با حضور رسانه ها برگزار کرده است؟ 3- با توجه به نظر کارشناسان مختلف انتقال آب به عنوان اخرین راه حل موجود در مسائل کمبود آب مطرح است.

مجموعه فعالیت سازمان آب منطقه ای استان در کاهش مشکلات مصرف آب در منطقه مقصد چه بوده است؟ 4- با توجه به خشکسالی بی سابقه جازموریان و عدم پرداخت حق آبه جازموریان که در سدهای بالا دست هلیل رود انجام می شود، شرکت آب منطقه ای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت تشکل دانشجویی برای پاسخ به ابهامات پروژه انتقال آب هلیل رود

دعوت تشکل دانشجویی برای پاسخ به ابهامات پروژه انتقال آب هلیل رود