مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 09:452020-12-30پزشكي

انجام بیش از 500 تست رپید مشکوک به کرونا در کهگیلویه


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: از ابتدای طرح شهید سلیمانی تاکنون بیش از 500 تست رپید در شهرستان گرفته شد.

- محمدطاهر طیب زادگان در جلسه بررسی چگونگی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: با تشریک مساعی بهداشت و درمان، نیرهای بسیجی و جمعیت هلال احمر از ابتدای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تا کنون بیش از 500تست رپید از موارد مشکوک ابتلا به کرونا در کهگیلویه گرفته شد.

وی تصریح کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی و به منظور تسریع در روند بیماریابی و پیشگیری از افزایش مبتلایان به بیماری کرونا به ویژه با کمک آموزش و اطلاع رسانی میدانی به مردم در اقصی نقاط شهری و روستایی شهرستان کهگیلویه، تیم های مراقبتی و نظارتی فعال در این طرح با اهتمام ویژه در راستای شرح وظایف محول اقدام نمودند.

طیب زادگان گفت: پس از مراجعه تیم های مراقبتی به درب منازل مردم در نقاط شهری و روستایی و شناسایی موارد مشکوک و در معرض خطر، افراد به محل انجام نمونه گیری تست های سریع(رپید تست) راهنمایی شده و پس از اعلام نتیجه تست مراحل قرنطینه در منزل و طی مراحل درمانی لازم با کمک واحد مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت کهگیلویه عملیاتی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 500 تست رپید مشکوک به کرونا در کهگیلویه

انجام بیش از 500 تست رپید مشکوک به کرونا در کهگیلویه