مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 09:552020-12-30سياسي

بازدید شهردار شیراز از بورلی هیلز!


این روزها انجام پروژه های نمایشی رونق بیشتری گرفته است تا جایی که بازدید سرزده از منطقه محرومی چون کتس بس به گونه ای جلوه می کند که گویی از بورلی هیلز بازدید شده و همه چیز گل و بلبل است! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طی انجام طرحی مطالعاتی در ده ماه، سپاه فجر استان فارس 14 منطقه محروم را در کلانشهر شیراز شناسایی کرد.

مناطقی که نیازمند رسیدگی و حمایت ویژه از سوی دستگاه ها و ارگان های مختلف از جمله شهرداری شیراز به عنوان متولی اصلی شهر هستند.

شهرک مهدی آباد یا همان کتس بس در شیراز نیز در زمره این مناطق محروم و ضعیف محسوب می شود که در برهه های مختلف، رسانه ها برای بهبود آن تیترهای بسیاری زده اند؛ اما طی سالهای اخیر اتفاق خاصی در این شهرک رخ نداده است تا همچنان معضلات اجتماعی در آنجا خودنمایی کند.

مردم این منطقه از شیراز با جمعیتی حدود 30 تا 50 هزار نفر، سال ها است با مشکلات کلانی همچون عدم مناسب سازی راه های مواصلاتی، وضعیت بد کوچه ها و خیابان ها، جولان جرم و جنایت های مختلف و خدمات دهی بسیار محدود دست و پنجه نرم می کنند و هر از گاهی مدیر و مسئولی بازدیدی از آنجا داشته و قولی داده اما بیشتر در حد حرف باقی مانده است.

به منظور بررسی مشکلات و کمبودهای منطقه کتس بس، در روز هشتم دی ماه شهردار شیراز به همراه جمعی از مدیران شهرداری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید شهردار شیراز از بورلی هیلز!

بازدید شهردار شیراز از بورلی هیلز!