مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:052020-12-30اقتصادي

افزایش 73 درصدی حقوق دولتی وصولی معادن استان تهران


طبق اعلام معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان تهران، از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه حقوق دولتی وصولی معادن استان تهران افزایش 73 درصدی و استخراج واقعی رشد 12 درصدی داشته است.

- طبق اعلام معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان تهران، از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه حقوق دولتی وصولی معادن استان تهران افزایش 73 درصدی و استخراج واقعی رشد 12 درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عبدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: همچنین با پیگیری های به عمل آمده در سال جهش تولید، اعتبار پروانه بهره برداری معادن شن و ماسه شهرستان های قدس و شهریار از سه سال به پنج سال افزایش یافته که این امر با هدف افزایش امنیت سرمایه گذاران در معادن، کاهش هزینه های طراحی بهره برداران و ایجاد اطمینان خاطر به سرمایه گذاران انجام شده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان تهران تصریح کرد: طی تفاهم نامه منعقد شده میان سازمان صمت و نظام مهندسی معادن استان تهران، مقرر شده است تا کارشناسی صدور صلاحیت فنی و مالی معادن به سازمان نظام مهندسی معدن استان تهران واگذار شود.

وی افزود: در این راستا متقاضیان حقیقی و حقوقی می توانند کلیه مدارک و مستندات مربوطه را جهت بررسی و رفع نواقص به سازمان مذکور تحویل نمایند و پس از تایید مدارک تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 73 درصدی حقوق دولتی وصولی معادن استان تهران

افزایش 73 درصدی حقوق دولتی وصولی معادن استان تهران