مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:102020-12-30اقتصادي

زمینه های جذب سرمایه گذاری در زنجان تقویت شود


استاندار زنجان،برلزوم توسعه جذب سرمایه گذاری در استان زنجان تاکید کرد و گفت: اتاق بازرگانی به همراه سایر دستگاه های مرتبط ورود جدی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه درجلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان درمحل استانداری زنجان، برلزوم توسعه جذب سرمایه گذاری دراستان تاکید کرد و گفت: اتاق بازرگانی دراین خصوص تلاش کند.

وی به اجرای پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین اشاره کرد و گفت با پیگیری های انجام شده طی چند ماه گذشته این پروژه بیش از 73 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استاندار زنجان، با بیان اینکه بیش از 10 سال بود که روند اجرای این پروژه متوقف شده بود، گفت: دو خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین، یکی از پروژه های مهم و اولویت دار استان زنجان است.

حقیقی با بیان اینکه تدوین نقشه راه تجارت خارجی استان در اتاق بازرگانی زنجان اقدامی ارزشمند است، ابراز کرد: دستگاه های اجرایی باید با هماهنگی و حمایت از این نقشه راه زمینه را برای نتیجه دادن بهتر آن فراهم کنند.

وی با بیان اینکه صادرات کالا در استان طی فروردین ماه امسال 78 درصد کاهش داشت و در 9 ماه امسال صادرات استان به چهار درصد کاهش رسیده است، گفت: صادرات کالا رو به رشد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه های جذب سرمایه گذاری در زنجان تقویت شود

زمینه های جذب سرمایه گذاری در زنجان تقویت شود