مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:152020-12-30سياسي

دانشنامه مکتب شهید سلیمانی در شهر تبریز رونمایی می شود


جانشین فرمانده سپاه عاشورا از رونمایی دانشنامه مکتب شهید قاسم سلیمانی برای اولین بار در شهر تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست خبری جانشین فرمانده سپاه عاشورا ظهر امروز با محوریت تبیین برنامه های هفته مقاومت در تبریز برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه عاشورا ضمن تقدیر و تشکر از حضور اصحاب رسانه به تشریح برنامه های فرهنگی، اعتقادی و معنوی هفته آتی پرداخت و گفت: در راستای بصیرت افزایی جامعه و شناساندن مکتب سردار سلیمانی برنامه های متعددی را در نظر گرفته ایم که با توجه به آغاز دهه بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاوت علوی از 9 ام دی ماه، برنامه های ما نیز آغاز شده است.

سردار اصغر عباسقلی زاده با اشاره به برگزاری مراسمات سوگواری برای حضرت فاطمه (س) در این دهه، ادامه داد: در جهت پاسداشت مقام شامخ شهدا و سردار شهید سلیمانی و هفته مقاومت، در روز های جمعه و شنبه آتی که مصادف است با 12 و 13 دی ماه در مصلی بزرگ امام خمینی برنامه هایی را در نظر گرفته ایم.

وی با اشاره به رونمایی از دانشنامه مکتب شهید سلیمانی در 14 دی ماه جاری، اظهار کرد: این رونمایی با سخنرانی فرمانده کل سپاه، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه عاشورا و صبیه سردار شهید سلیمانی از طریق وبینار همراه خواهد بود و برای اولین بار دانشنامه ای در جهت ترویج مکتب سردار دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشنامه مکتب شهید سلیمانی در شهر تبریز رونمایی می شود

دانشنامه مکتب شهید سلیمانی در شهر تبریز رونمایی می شود