مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:202020-12-30سياسي

نقش اثرگذار گروه های جهادی در کاهش آلام اقشار ضعیف قابل تقدیر است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضور جهادگران در صحنه در روزگار کرونایی از اتفاقات مثبت این بلاست، گفت: فعالیت گروه های جهادی در صحنه های مختلف آلام را کاهش داد و مدیریت کرونا در کشور را تسهیل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در دیدار با گروه های جهادی سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) استان گفت: آن را خنثی کرد.

نکونام گفت: تعطیلی حرم امام رضا(ع) و امامزادگان کار ساده ای نبود اما برنامه های مناسبتی مهم از جمله محرم، شب های قدر و حتی حرم امامزادگان با تدبیر مقام معظم رهبری تعطیل و محدود شد که فتنه دشمنان را خنثی کرد و مردم بصیر نیز از این دستور تبعیت کردند و نگذاشتند این فتنه شکل گیرد که اگر اتفاق می افتاد شکافی ایجاد می شد که آن طرفش ناپیدا بود.

امام جمعه شهرکرد گفت: معمولاً دو گروه تحقیقاتی به منظور بررسی مشکلات و جمع آوری نامه ها به مناطق اعزام می شود که بعد از بررسی نامه ها متوجه می شویم مشکلات در مناطق بسیار است و همین بسته های معیشتی و کارت های هدیه بسیار اثرگذار است در کنار این بسته ها فعالیت شما گروه های جهادی در صحنه های مختلف آلام را کاهش داد که سبب مدیریت کرونا در کشور شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اثرگذار گروه های جهادی در کاهش آلام اقشار ضعیف قابل تقدیر است

نقش اثرگذار گروه های جهادی در کاهش آلام اقشار ضعیف قابل تقدیر است