مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:302020-12-30اقتصادي

سرعت استفاده از آبهای زیرزمینی در ایران 3 برابر میانگین جهانی است


دبیرعلمی اولین کنفرانس پژوهش های کاربردی در صنعت آب و برق گفت: سرعت استفاده از آبهای زیرزمینی در ایران 3 برابر میانگین جهانی است و این در شرایطی است که میانگین سالانه بارش ها هم روندی کاهشی دارد.

- دبیرعلمی کنفرانس پژوهش های کاربردی در "صنعت آب و برق": سرعت استفاده از آبهای زیرزمینی در ایران 3 برابر میانگین جهانی است ایسنا/کرمانشاه دبیرعلمی اولین کنفرانس پژوهش های کاربردی در صنعت آب و برق گفت: سرعت استفاده از آبهای زیرزمینی در ایران 3 برابر میانگین جهانی است و این در شرایطی است که میانگین سالانه بارش ها هم روندی کاهشی دارد.

دکتر محسن حیاتی در مراسم افتتاحیه این کنفرانس که امروز(10 دی) به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، بابیان اینکه کشور در حال حاضر با چالش کم آبی مواجه است، اظهار کرد: طبق آمارها حدود 90 درصد مصرف آب کشور در بخش کشاورزی، هشت درصد در بخش شرب و دو درصد در بخش صنعت است، درحالیکه در کشورهای توسعه یافته این آمارها متفاوت است و بخش کشاورزی مصرف کمتری را به خود اختصاص می دهد.

وی با بیان اینکه سرانه مصرف آب در کشور ما در مقایسه با دیگر کشورها نیز بالاست، تصریح کرد: علیرغم اینکه میزان متوسط بارندگی های سالانه در کشور کاهش یافته، از سوی دیگر سرعت استفاده از آبهای زیرزمینی ما هم در مقایسه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت استفاده از آبهای زیرزمینی در ایران 3 برابر میانگین جهانی است

سرعت استفاده از آبهای زیرزمینی در ایران 3 برابر میانگین جهانی است