مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:402020-12-30ورزشي

برای توسعه ورزش در کوی دانشگاه تهران برنامه ویژه داریم


برای توسعه ورزش در کوی دانشگاه تهران در دوران پساکرونا برنامه ویژه داریم و از سازمان ورزش شهرداری تهران می خواهیم که در این زمینه حمایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تورج فرهادی، شهردار منطقه 6 تهران روز در شورای ورزش این منطقه که با حضور معاون اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد، بر تسریع فرآیند اجرایی شدن مصوبه شورای شهر تهران جهت انتقال چند سالن ورزشی چندمنظوره این منطقه به سازمان ورزش شهرداری تاکید کرد و گفت: واگذاری سالن های ورزشی در سطح منطقه به سازمان ورزش شهرداری تهران، به نظارت حرفه ای تر بر این سالن ها منجر می شود و حال که مصوبه شورای شهر هم در این زمینه وجود دارد، لازم است روند این واگذاری تسریع شود.

فرهادی افزود: اصل بر این است تا فضاهایی که در طول سالیان برای گسترش روحیه نشاط و شادابی و سلامت شهروندان فراهم شده است، برای بهره برداری مناسب در اختیار آنها قرار گیرد.

امیدواریم با وحدت رویه ای که توسط سازمان ورزش شهرداری تهران رقم می خورد، شاهد بهره برداری مطلوب از سالن ها و ظرفیت های زیرساختی حوزه ورزش در سطح منطقه باشیم.

شهردار منطقه 6 تهران، شکل گیری ساختاری به نام شورای ورزش در مناطق شهرداری تهران را موجب هم افزایی و هماهنگی بیشتر مناطق و سازمان ورزش شهرداری دانست و با ابراز امیدواری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای توسعه ورزش در کوی دانشگاه تهران برنامه ویژه داریم

برای توسعه ورزش در کوی دانشگاه تهران برنامه ویژه داریم