مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 10:452020-12-30دانش

برنامه ریزی 3 طرح رفاهی برای دانشجویان متاهل علوم پزشکی اهواز


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مشکلات خوابگاه های زوج های دانشجو گفت: طرح تامین خوابگاه 20 تا 22 واحدی برای زوج های متاهل در دست است که در صورت اخذ موافقت، - اقدامات بعدی انجام خواهد شد.

دکتر علی احسان پور در نشست بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی که امروز (10 دی ماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ازدواج در دوران دانشجویی بسیار سخت است اما کسی که در دوره دانشجویی به ازدواج فکر می کند یعنی برنامه ای برای آینده دارد و قطعا آینده روشنی خواهد داشت؛ باید از این دوران لذت برده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مزایای فرزندآوری در سن پایین، افزود: هر چه فاصل سنی با فرزند کمتر باشد، ارتباط با فرزند و کنترل فرزند راحت تر خواهد بود.

سه طرح برای دانشجوهای متاهل معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: تمام تلاش مان را برای حل مشکلات دانشجوهای متاهل انجام می دهیم.

اکنون مشکلاتی در خصوص خوابگاه های این زوج های دانشجو وجود دارد؛ طرح تامین خوابگاه 20 تا 22 واحدی برای زوج های متاهل در دست است که در صورت اخذ موافقت، اقدامات بعدی انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی 3 طرح رفاهی برای دانشجویان متاهل علوم پزشکی اهواز

برنامه ریزی 3 طرح رفاهی برای دانشجویان متاهل علوم پزشکی اهواز