مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 11:102020-12-30اقتصادي

وام 35 میلیون دلاری به میلیاردرهای آمریکایی در قالب بسته حمایتی کرونا


در حالی که دونالد ترامپ از امتیازدهی و رشوه در بسته حمایتی کووید 19 شکایت دارد، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که سناتور تد کروز با دستکاری در برنامه حمایتی به کسب 35 میلیون دلار توسط یک شرکت حفاری در تگزاس کمک کرده است.

- در حالی که دونالد ترامپ از "امتیازدهی و رشوه" در بسته حمایتی کووید 19 شکایت دارد، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که سناتور "تد کروز" با دستکاری در برنامه حمایتی به کسب 35 میلیون دلار توسط یک شرکت حفاری در تگزاس کمک کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وال استریت ژورنال گزارش داد: برادران ویلکس(دن و فاریس) صاحبان میلیاردر این شرکت حفاری زمانی که مشخص شد عملیات نفت و گاز از وام های حمایتی برنامه اصلی وام دولت در بسته حمایتی کووید 19 حذف می شود، با کروز لابی کردند.

این روزنامه گزارش داد کروز در عوض به متقاعد کردن دولت ترامپ و بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا برای تغییر قوانین وام های همه گیری و شمولیت عملیات در آن ها، کمک پرداخت.

دولت فوراً قوانین را تغییر داد و برادران ویلکس وام سنگین 35 میلیون دلاری برای ProFac Holdings LLC، تأمین کننده تجهیزات پمپاژ و خدمات را دریافت کردند.

برادران ویلکس 15 میلیون دلار به کمپین ریاست جمهوری 2016 کروز اهدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 35 میلیون دلاری به میلیاردرهای آمریکایی در قالب بسته حمایتی کرونا

وام 35 میلیون دلاری به میلیاردرهای آمریکایی در قالب بسته حمایتی کرونا