مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 11:252020-12-30اقتصادي

تازه ترین آمار از میزان پرداخت وام کرونا


معاونت اشتغال وزارت کار از پرداخت 14 هزار میلیارد تومان وام به کسب و کارهای آسیب دیده در مرحله نخست پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله سیاست های وزارت کار در راستای حفظ اشتغال بنگاه ها و صیانت از نیروهای کار است و بر این اساس 14 رسته شغلی منتخب که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بودند، برای استفاده از تسهیلات مذکور به سامانه کارا مراجعه و ثبت نام کردند.

بر اساس آمارها، در مرحله نخست پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا، نزدیک به 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در کشور پرداخت شده و متقاضیان به 19 بانک تعیین شده در این حوزه معرفی شده اند.

این 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات، در 14 رسته و حدود 858 زیر رسته تعریف شده است.

آنطور که معاون اشتغال وزیر کار گفته پرداخت تسهیلات به بخشهای آسیب دیده به تدریج ادامه پیدا کرده و تلاش شده تا فرصت تنفس و بازپرداخت در مرحله دوم بیشتر باشد به گونه ای که تا بهار آینده متقاضیان فرصت داشته باشند.

به گفته منصوری، در مرحله دوم نیز بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا 2000 میلیارد تومان به بخش گردشگری، 1700 میلیارد تومان به بخش فرهنگ و هنر و 800 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آمار از میزان پرداخت وام کرونا

تازه ترین آمار از میزان پرداخت وام کرونا