مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 11:252020-12-30سياسي

هواهای نفسانی و زیاده خواهی عامل اصلی ایجاد فتنه 88 بود


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در سفر به شهر درق گفت: برخی زیاده خواهی ها و هواهای نفسانی فتنه عظیمی در سال 88 در کشور ایجاد کرد که خسارات فراوانی به نظام وارد آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری صبح امروز در نخستین سفر شهرستانی پس از انتصاب به عنوان نمایندگی ولی فقیه در استان و امامت جمعه بجنورد به شهر درق در بخش مرکزی شهرستان گرمه سفر کرد.

حضور در گلزار شهدا، نشست با امام جمعه و مسئولان شهر درق و شهرستان گرمه، دیدار با اقشار مختلف مردم و … ازجمله برنامه های سفر یک روزه حجت الاسلام والمسلمین نوری به شهر درق است.

حجت الاسلام نوری در نشست با امام جمعه و مسئولان درق و شهرستان گرمه، با گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: دخت نبی مکرم اسلام نخستین شهیده راه ولایت و حمایت از مولای متقیان است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به سالگرد قیام 9 دی، بیان کرد: در سال 88 به دلیل برخی زیاده خواهی ها و هواهای نفسانی فتنه عظیمی در کشور روی داد که خسارات فراوانی به کشور و نظام زد.

وی با بیان اینکه وقتی فتنه آغاز شد همه نظام استکباری پشت سر فتنه قرار گرفته و از فتنه گران حمایت مالی و معنوی کردند، افزود: دنیای استکبار گمان می کرد می تواند این نظام را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هواهای نفسانی و زیاده خواهی عامل اصلی ایجاد فتنه 88 بود

هواهای نفسانی و زیاده خواهی عامل اصلی ایجاد فتنه 88 بود