مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 11:402020-12-30اقتصادي

تازه ترین آمار از میزان پرداخت وام کرونا


پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا با نرخ 12درصد بوده و متقاضیان برای بهره مندی از این تسهیلات باید از طریق ثبت نام در سامانه کارای وزارت کار مراحل ثبت نام خود را دنبال و پس از تایید سامانه و معرفی به بانک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، معاونت اشتغال وزارت کار از پرداخت 14 هزار میلیارد تومان وام به کسب و کار های آسیب دیده در مرحله نخست پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا خبر داد.

پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کار های آسیب دیده از کرونا از جمله سیاست های وزارت کار در راستای حفظ اشتغال بنگاه ها و صیانت از نیرو های کار است و بر این اساس 14 رسته شغلی منتخب که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بودند، برای استفاده از تسهیلات مذکور به سامانه کارا مراجعه و ثبت نام کردند.

بر اساس آمارها، در مرحله نخست پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا، نزدیک به 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کار های آسیب دیده از کرونا در کشور پرداخت شده و متقاضیان به 19 بانک تعیین شده در این حوزه معرفی شده اند.

این 14 هزار میلیارد تومان تسهیلات، در 14 رسته و حدود 858 زیر رسته تعریف شده است.

آنطور که معاون اشتغال وزیر کار گفته پرداخت تسهیلات به بخش های آسیب دیده به تدریج ادامه پیدا کرده و تلاش شده تا فرصت تنفس و بازپرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین آمار از میزان پرداخت وام کرونا

تازه ترین آمار از میزان پرداخت وام کرونا