مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 11:452020-12-30بين الملل

تخلفات مالی ترامپ دوباره زیرذره بین رفت


سایروس آر.

وانس، دادستان ناحیه منهتن نیویورک تحقیقات اولیه مربوط به سال 2018 در خصوص پرداخت حق السکوت به دو زنی که صحبت از داشتن رابطه با دونالد ترامپ قبل از رییس جمهور شدنش داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از بیزینس اینسایدر،دفتر دادستان ناحیه منهتن نیویورک که در حال حاضر تحقیقات درباره امور مالی دونالد ترامپ را مدیریت می کند بر اساس گزارش واشنگتن پست خواستار کمک متخصصان قضایی حوزه حسابداری به این تحقیقات شده است.

سایروس آر.

وانس، دادستان این منطقه تحقیقات اولیه مربوط به سال 2018 در خصوص پرداخت حق السکوت به دو زنی که صحبت از داشتن رابطه با دونالد ترامپ قبل از رییس جمهور شدنش داشتند، گسترش داده است.

گزارش شده که وانس حالا از شرکت FTI Consulting خواسته که به دنبال تعارضات در میان برخی معاملات دارایی رفته و با دادستان ها درباره اینکه آیا شرکت ترامپ ارزش برخی از دارایی ها را به جهت کاستن از مالیات ها تغییر داده مشورت کنند.

اوایل سال جاری میلادی وانس از یک قاضی خواست اسناد مالیات های پرداختی از سوی ترامپ برای مدت هشت سال با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای رسانه ای که عملکرد مجرمانه گسترده و طولانی مدت در شرکت ترامپ را شناسایی کردند، بررسی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلفات مالی ترامپ دوباره زیرذره بین رفت

تخلفات مالی ترامپ دوباره زیرذره بین رفت