مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 11:452020-12-30دانش

تصویب طرح تعاون بین دانشگاهی و هیئت علمی وابسته


معاون آموزشی وزارت علوم از تصویب طرح تعاون بین دانشگاهی و هیئت علمی وابسته در راستای ارتقای کیفیت آموزش عالی کشور خبر داد.

- معاون آموزشی وزارت علوم از "تصویب طرح تعاون بین دانشگاهی و هیئت علمی وابسته در راستای ارتقای کیفیت آموزش عالی کشور" خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی خاکی صدیق ضمن بیان این مطلب به اقدامات معاونت آموزشی این وزارتخانه برای ارتقای کیفیت آموزش عالی در ایران اشاره کرد و افزود: به دنبال طرح ارتقای کیفی آموزش در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، چند برنامه راهبردی پیگیری شد از جمله تصویب دو طرح در جلسات گذشته شورای گسترش و برنامه ریزی وزارت علوم است که طرح تعاون بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی یکی از آنهاست.

وی گفت: در طرح تعاون بین دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، دانشگاه های کوچک تر و تازه تاسیس تر برای استفاده از امکانات و اعضای هیئت علمی دانشگاه های توانمندتر می توانند از این طرح بهره مند شوند؛ به طوری که دانشگاه ها می توانند با یکدیگر طی پروتکلی که تعریف شده به عنوان دانشگاه معین و دانشگاه متقاضی همکاری های آموزشی و پژوهشی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، وی اضافه کرد: به این صورت دانشگاه متقاضی می تواند برنامه های تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را با استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح تعاون بین دانشگاهی و هیئت علمی وابسته

تصویب طرح تعاون بین دانشگاهی و هیئت علمی وابسته