مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 11:452020-12-30سياسي

اعضای هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز ایلام انتخاب شدند


هفت عضو هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز با حضور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور و معاون عمرانی استاندار ایلام با برگزاری مجمع عمومی، انتخاب شدند.

- ایسنا/ایلام هفت عضو هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز با حضور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور و معاون عمرانی استاندار ایلام با برگزاری مجمع عمومی، انتخاب شدند.

در این مراسم که با حضور اعضای هیت امنا مجمع خیرین برگزار شد، حسین اسدی، هوشنگ شکربیگی، نعمت رحیمی، محسن حیدری، یونس هواسیان، فرزاد کاکایی و حبیب الله محبی به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن مسکن ساز استان ایلام انتخاب شدند.

احمد کرمی ، معاون عمرانی استاندار ایلام در این نشست گفت: ضرورت فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز با حضور مردم و خیرین معنا می یابد و لازم است تلاش کند بدور از هرگونه وابستگی های اداری پیش برود.

وی خیرین برنامه های اجرایی برای ساماندهی و رفع مشکل مسکن محرومان به مسوولان دستگاه ها و متولیان امر ارائه داده و از آنها بخواهند با مساعدت و همکاری مستمر این معضل را از چهره اجتماعی استان حذف کنند.

در سفر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه و رییس بنیاد مسکن کشور به استان ایلام و بر اساس هدفگذاری انجام شده مقرر شد 2 هزار و 300 واحد مسکن محرومان تا پایان سال مالی جاری در این استان احداث شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز ایلام انتخاب شدند

اعضای هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز ایلام انتخاب شدند