مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 11:452020-12-30سياسي

خط و نشان مجلس برای عاملان شهادت سردار سلیمانی


امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تحت تاثیر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قرار داشت؛ از یک طرف سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی در نشست غیر علنی به ارائه توضیحاتی از وضعیت منطقه پرداخت و در سوی دیگر طرحی برای اقدام متقابل علیه .

- امروز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی تحت تاثیر سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی قرار داشت؛ از یک طرف سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی در نشست غیر علنی به ارائه توضیحاتی از وضعیت منطقه پرداخت و در سوی دیگر طرحی برای اقدام متقابل علیه آمریکا به عنوان عامل اصلی ترور سردار شهید سلیمانی در بهارستان به جریان افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، پیش از آغاز جلسه علنی امروز مجلس، نمایندگان در آستانه سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در نشستی غیرعلنی میزبان سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.

طبق توضیحات محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیات رییسه مجلس، فرمانده سپاه قدس ابعاد مختلف تاثیرگذاری شخصیت سردار سلیمانی و شرایطی که قبل و بعد از شهادت ایشان در منطقه حاکم شده را تشریح کرده و به آثار گسترده تاثیر شهادت ایشان در کشورهای مختلف به ویژه در منطقه پرداخت و پیش بینی های مناسبی را برای آینده منطقه ترسیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط و نشان مجلس برای عاملان شهادت سردار سلیمانی

خط و نشان مجلس برای عاملان شهادت سردار سلیمانی