مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:002020-12-30سياسي

اخلاص مهمترین ویژگی اخلاقی شهید سلیمانی بود


اخلاص مهمترین ویژگی اخلاقی شهید سلیمانی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد مارانی همرزم سردار شهید قاسم سلیمانی در آیین گرامیداشت حماسه 9 دی در رودان اظهار کرد: در 9 دی 88 پوز بدخواهان نظام و اربابان آنها به خاک مالیده شده و این جز با حضور حماسی مردم غیور ایران اسلامی میسر نشد و از بدو انقلاب تاکنون مردم غیرتمند ایران اسلامی همواره در همه عرصه های پای آرمان های نظام و انقلاب تا پای جان ایستاده اند.

وی با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت شهید سلیمانی افزود: روحیه غیرتمندانه و شجاعانه رزمندگان در صحنه های نبرد فرهنگی بود که حاج قاسم در جبهه های حق علیه و باطل بنا نهاده بود.

سردار مارانی با اشاره به ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار ادامه داد: اخلاص مهمترین ویژگی اخلاقی شهید سلیمانی بود، حاج قاسم همیشه تمام امور را برای خدا انجام می داد، با نهایت اخلاص، ایمان و بزرگمنشی، این سیرت نیکش باعث می شد همه این روح بزرگ درون وی را ببینند و باور کنند.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره بیان کرد: این سرباز شهید اسلام با اشرافیت کاملی بر مسایل دنیا و خاور میانه، تدابیر مدبرانه ای اتخاذ می کرد که دل تمام دشمنان اسلام به هراس می افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص مهمترین ویژگی اخلاقی شهید سلیمانی بود

اخلاص مهمترین ویژگی اخلاقی شهید سلیمانی بود