مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:202020-12-30سياسي

حیات و شهادت سردار سلیمانی مایه خیر و برکت برای همگان بود


حیات و شهادت سردار سلیمانی در حقیقت مایه خیر و برکت برای همگان بود و رسیدن به مقام شهادت در راه خدا اجر سالیان دراز جهاد و مقاومت این شهید سرافراز است.

- رییس دیوان عدالت اداری گفت: حیات و شهادت سردار سلیمانی در حقیقت مایه خیر و برکت برای همگان بود و رسیدن به مقام شهادت در راه خدا اجر سالیان دراز جهاد و مقاومت این شهید سرافراز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام و المسلمین محمد کاظم بهرامی رییس دیوان عدالت اداری در نشست علمی نقش دیوان عدالت اداری در تحقق عدالت و مبارزه با فساد اداری در پرتو اندیشه های شهید قاسم سلیمانی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به تقارن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با ایام دهه بصیرت و ولایت پذیری اشاره نموده و گفت: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس حادثه دردناکی بود که آمریکا مرتکب شد و در تاریخ بزرگترین جنایت های فراموش نشدنی آمریکا علیه ملت ایران باقی خواهد ماند.

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی گفت: یک سال از آسمانی شدن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می گذرد و در حالی که دشمن گمان می کرد با ترور فرمانده غیور می تواند حاج قاسم و مکتب این شهید را به دست فراموشی بسپارد، اما سردار دلها زنده تر از همیشه در زندگی و یاد ملت ایران جاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیات و شهادت سردار سلیمانی مایه خیر و برکت برای همگان بود

حیات و شهادت سردار سلیمانی مایه خیر و برکت برای همگان بود