مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:252020-12-30اقتصادي

راه حل کاهش قیمت تخم مرغ


عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید بخش خصوصی بارها اعلام کرده که تا زمان حذف نشدن ارز دولتی بازار مرغ و تخم مرغ به آرامش نمی رسد.

- عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید بخش خصوصی بارها اعلام کرده که تا زمان حذف نشدن ارز دولتی بازار مرغ و تخم مرغ به آرامش نمی رسد.

مهدی معصومی اصفهانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از اصلی ترین موضوعاتی که در سال های گذشته در بازار مرغ و تخم مرغ بارها مطرح شده و از سوی بخش خصوصی نسبت به تداوم آن هشدار داده شده است، موضوع تخصیص ارز 4200 تومانی به صنعت مرغ و تخم مرغ است.

به گفته وی دولت در حالی اعلام می کند که این ارز دولتی را برای حمایت از این صنعت و کاهش قیمت تمام شده تولید عرضه می کند که در عمل نه تنها این سیاست کمکی نکرده که حتی موجب گسترش مشکلات نیز شده است.

عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان این که امروز بسیاری از واحدهای مرغداری برای تامین نهاده های دامی خود با محدودیت مواجه هستند، اظهار کرد: وقتی این ارز تخصیص داده می شود باید دید در فرآیند توزیع و اجرای این سیاست چگونه عمل می کنیم.

وقتی نظارت ها کافی نباشد موضوع تامین نهاده نیز با مشکل مواجه می شود؛ تا جایی که بسیاری از واحدهای مرغداری برای تامین نیاز خود مجبور شده اند که به بازار آزاد مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل کاهش قیمت تخم مرغ

راه حل کاهش قیمت تخم مرغ