مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:352020-12-30ورزشي

جمعیت جودو کشور رشد 48 درصدی داشته است


رییس فدراسیون جودو از صدور مجوز برگزاری مسابقات جوانان و نوجوانان خبر داد و گفت: جمعیت جودو کشور در یکسال و نیم گذشته، رشد 48 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش میر اسماعیلی ظهر چهارشنبه در مجمع انتخابات ریاست هیئت جودو استان بوشهر اظهار داشت: در یک سال و نیم اخیر جمعیت جودو کشور از 60 هزار به 90 هزار نفر افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: سهم استان بوشهر از جمعیت جودو کشور، 925 ورزشکار، 41 مربی، 21 داور و 74 ورزشکار دفاع شخصی در بخش آقایان و 29 ورزشکار و یک مربی در بخش بانوان است.

کم بودن شمار ورزشکاران جودو رییس فدراسیون جودو اظهار داشت: شمار ورزشکاران جودو به عنوان اولین رشته رزمی که وارد المپیک شده است نسبت به سایر رشته های رزمی بسیار کم است.

هدف گذاری برای افزایش ورزشکاران رشته جودو میر اسماعیلی بابیان اینکه افزایش ورزشکاران رشته جودو به 200 هزار نفر تا پایان سال 1400 هدف گذاری شده است گفت: حواشی، توجه به گلخانه ای کار کردن و عدم توجه به استعدادها و ورزش پایه از عواملی است که مانع از رشد کمی جودو در کشور شده است.

وی از برنامه ریزی برای همگانی کردن و شناساندن بیشتر جودو خبر داد و افزود: حضور 3 جودوکار بوشهری در تیم ملی نوجوانان نشان از پتانسیل بالای این استان در این رشته دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت جودو کشور رشد 48 درصدی داشته است

جمعیت جودو کشور رشد 48 درصدی داشته است