مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:452020-12-30ورزشي

امیدواریم جودو ایران با رأی عادلانه به عرصه بین الملل بازگردد


امیدواریم جودو ایران با رأی عادلانه به عرصه بین الملل بازگردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرش میر اسماعیلی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: تیم حقوقی فدراسیون جودو دفاع خوبی در دادگاه بین المللی حکمیت ورزش مبنی بر حقانیت ایران ارائه کرد.

وی بابیان اینکه تصمیم گیری برای هیئت داوری سخت شده است و امیدواریم این روند به نفع جودو ایران تمام شود بیان کرد: با توجه به دفاع خوب صورت گرفته، امیدواریم این روند به نفع ایران پایان یابد و جودو کشور با رأیی عادلانه به عرصه بین الملل بازگردد.

میر اسماعیلی از اعلام رأی نهایی در 10 بهمن ماه خبر داد و گفت: در صورتی که این رأی به ضرر ایران باشد با ارتباط خوبی که با فدراسیون جهانی جودو داریم، مذاکره می شود تا به تعامل های جدی دست یابیم.

رییس فدراسیون جودو در ارتباط با کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: در صورتی که با رأی مثبت دادگاه به نفع ایران، از تعلیق خارج شویم، همچنان امید به کسب سهمیه وجود دارد و بریمانلو نزدیک ترین فرد به کسب این سهمیه در جودو آقایان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تعلیق فدراسیون جودو ایران بر اثر مسائلی که در جریان مسابقات جهانی 2019 توکیو رخ داد، صورت گرفت و به دنبال تعلیق تمام فعالیت های فدراسیون جودو ایران از 27 شهریور 1398 از سوی فدراسیون جهانی، ایران شکایت خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم جودو ایران با رأی عادلانه به عرصه بین الملل بازگردد

امیدواریم جودو ایران با رأی عادلانه به عرصه بین الملل بازگردد