مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 12:552020-12-30اقتصادي

حمایت از 90 طرح شرکت های دانش بنیان کشور تا پایان سال


مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به حمایت از یک هزار و 833 طرح شرکت های دانش بنیان از ابتدای تشکیل این صندوق اشاره داشت و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، رضا نقی پور اصل در جریان بازدید از دو شرکت دانش بنیان در شهرصنعتی کاوه گفت: امروز با سفر از دو شرکت فعال در زمینه تولید مواد اولیه داروسازی بازدید بعمل آمد تا مشکلات این مجموعه ها را بررسی و از ظرفیت صندوق حمایت از صنایع برای برطرف کردن آن استفاده کنیم.

وی افزود: خوشبختانه شرکت های دانش بنیان فعالی در استان مرکزی وجود دارد که در سال مزین به نام و در کنار تحریم های ظالمانه و با وجود مشکلاتی که در زمینه های ارزی دارند با تمام توان و ظرفیت در حال فعالیت هستند که نشان از خودباوری در رفع مشکلات اقتصادی است.

  نقی پور اصل با تاکید بر اینکه رسالت صندوق حمایت از صنایع پیشرفته حمایت از شرکت های دانش بنیان است افزود: ارائه تسهیلات ارزان قیمت با نرخ ترجیحی و  ضمانت نامه برای عقد قرارداد در راستای تضمین کیفیت فعالیت بخش مهمی از سیاست های تشویقی این صندوق است .

  وی ابراز امیدواری کرد که این ارتباط دو سویه در راستای توسعه پایدار ادامه داشته باشد و شرکت های دانش بنیان و کارآفرینان خلاق این حوزه از مشوق ها و تسهیلاتی که دولت در این زمینه فراهم کرده بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 90 طرح شرکت های دانش بنیان کشور تا پایان سال

حمایت از 90 طرح شرکت های دانش بنیان کشور تا پایان سال