مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 13:302020-12-30سياسي

کتاب «جنگ جهانی بر ضد سوریه» رونمایی شد/ جهادی که با قلم ادامه دارد


نجوی رعد مدیر مرکز احیاء نام شهدای حزب الله، در مراسم رونمایی کتاب «جنگ جهانی بر ضد سوریه» گفت: امروز ما توانستیم با قلم مان جهاد کنیم و با همین قلم به جهاد ادامه خواهیم داد تا این تاریخ شکوهمند و این دستاورد بزرگ را ثبت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیین رونمایی از کتاب جنگ جهانی بر ضد سوریه صبح امروز (چهارشنبه 10 دی ماه) با حضور شفیق دیوب سفیر سوریه در ایران و هیئت همراه، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی رییس هیأت امنای مرکز اسناد انقلاب اسلامی، حجت الاسلام سید حمید روحانی عضو هیئت امنای این مرکز، محمدمهدی اسماعیلی رییس پژوهشکده مطالعات انقلاب اسلامی و ناظر علمی کتاب و صفاءالدین تبراییان مترجم این کتاب در مرکز اسناد انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم همچنین سرتیپ امین حطیط فرمانده سابق دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش لبنان ، انیس نقاش عضو سابق سازمان الفتح و از پیشگامان مبارزه با صهیونیسم، حسین مرتضی مدیر اسبق دفتر العالم و پرس تی وی در دمشق، نجوی رعد مدیر مرکز احیاء نام شهدای حزب الله و رغده زهوی مادر شهید کمال الدین کیکی از شهدای حزب الله به صورت ارتباط تصویری صحبت کردند.

* سفیر سوریه در تهران: دشمنان 700 شبکه را در حمایت از تروریست ها و سوریه به کار گرفتند در ابتدای این مراسم شفیق دیوب سفیر جمهوری عربی سوریه در تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «جنگ جهانی بر ضد سوریه» رونمایی شد/ جهادی که با قلم ادامه دارد

کتاب «جنگ جهانی بر ضد سوریه» رونمایی شد/ جهادی که با قلم ادامه دارد