مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 14:202020-12-30سياسي

دبیر کل سازمان بدر و رییس شورای اجرایی حزب الله از شهید سلیمانی می گویند


دبیر کل سازمان بدر و رییس شورای اجرایی حزب الله طی برنامه تلویزیونی به مناسبت سالگرد شهادت فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسدران، از نقش سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و حمایت از حزب الله خواهند گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برنامه رو در رو در شبکه پرس تی وی در آستانه سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، به گفت و گو با هادی العامری دبیرکل سازمان بدر و رییس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شبکه پرس تی وی، در این برنامه پیرامون رابطه میان جنبش اسلامی عراق و انقلاب اسلامی ایران، نحوه آشنایی العامری با شهید سلیمانی، نقش وی در نیروی قدس سپاه، همراهی آن شهید با مردم عراق در انتخاب مسئولان، نقش جمهوری اسلامی ایران و سپهبد سلیمانی در مبارزه با داعش و آزادسازی موصل بحث و تبادل نظر صورت می گیرد.

گفت و گو با دبیرکل سازمان بدر، پنجشنبه 11 دی ماه ساعت 03:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می شود و تکرار آن همان روز ساعت 12:00 و روز  یکشنبه ساعت های 16 و 23 روی آنتن می رود.

سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله نیز در برنامه  رو در رو با شبکه پرس تی وی از نقش سپهبد شهید سلیمانی در حمایت از حزب الله می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کل سازمان بدر و رییس شورای اجرایی حزب الله از شهید سلیمانی می گویند

دبیر کل سازمان بدر و رییس شورای اجرایی حزب الله از شهید سلیمانی می گویند