مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 14:302020-12-30سياسي

شیخ محمود امجد با منافقان و دشمنان اسلام و انقلاب هم پیاله شده است


طلاب و دانش آموختگان مدرسه عالی شهید مطهری (ره) تهران در بیانیه ای تاکید کردند: شیخ محمود امجد با منافقان و دشمنان اسلام و انقلاب و امام خمینی و رهبر معظم انقلاب هم پیاله شده است.

- طلاب و دانش آموختگان مدرسه عالی شهید مطهری (ره) تهران در بیانیه ای تاکید کردند: شیخ محمود امجد با منافقان و دشمنان اسلام و انقلاب و امام خمینی و رهبر معظم انقلاب هم پیاله شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعی از طلاب و دانش آموختگان مدرسه عالی شهید مطهری (ره) تهران در بیانیه ای اظهارات شیخ محمود امجد را محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است: بسم الله الذی انعم علینا بنعمه الولایه از فیضیه تا اِستراسبورگ قُلْ هَلْ نُنَبِّئُکُم بِالْأَخْسَرِینَ أَعْمَالًا، الَّذِینَ ضَلَّ سَعْیُهُمْ فِی الْحَیَاهِ الدُّنْیَا وَهُمْ یَحْسَبُونَ أَنَّهُمْ یُحْسِنُونَ صُنْعًا (کهف 103) جناب آقای شیخ محمود امجد! با دلی مجروح و غمی جانکاه، خسران و سقوط بصیرت سیاسی و اخلاقی جنابعالی، از دست رفتن تمام مجاهدت های گذشته شما را ناباورانه به تماشا نشسته ایم و خدا می داند این روزها برای ارادتمندان دیروزتان چقدر سخت می گذرد.

آنگاه که به توصیه های مشفقانه ما در نامه قبلی در دوران فتنه 88 اعتنا نکردید و برای آن سخنان در جلسه امام زاده صالح تهران، در باب لزوم اطاعت و دفاع از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ محمود امجد با منافقان و دشمنان اسلام و انقلاب هم پیاله شده است

شیخ محمود امجد با منافقان و دشمنان اسلام و انقلاب هم پیاله شده است