مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 14:452020-12-30سياسي

اختیارات شوراها در وضع عوارض محلی کاهش یافته است


رییس شورای اسلامی استان البرز گفت: اکنون شاهد کاهش حدود اختیارات شوراهای اسلامی شهر هستیم و نمونه بارز این امر کاهش اختیارات در بحث وضع عوارض محلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر ایزدبین بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه رسمی شورای استان البرز و شهرستان کرج که با حضور رییس شورای عالی استان ها در باشگاه میلاد شهرداری کرج برگزار شد، اظهار کرد: نگرانی های جدی در حوزه شوراها به تازگی پیش آمده و به نظر می رسد به تدریج از عملکرد شوراها کاسته می شود.

وی بیان کرد: اکنون شاهد کاهش حدود اختیارات شوراهای اسلامی شهر هستیم و نمونه بارز این امر کاهش اختیارات در بحث وضع عوارض محلی است.

رییس شورای اسلامی استان البرز ادامه داد: یکی از دل نگرانی های بسیار جدی در البرز و سایر استان ها برای اعضای شوراهای شهر و روستا این است که اقدامات مؤثری که انجام شده با مباحثی مانند ارزش افزوده و کاهش اختیارات شوراها در وضع عوارض محلی بی نتیجه بماند.

وی تصریح کرد: به طور کلی یکی از اختیاراتی که شوراها داشتند انتخاب شهردار و بحث وضع عوارض محلی بود و در مابقی مسائل نمی توانستند ورود جدی داشته باشند.

ایزدبین در پایان متذکر شد: بر این اساس از ریاست شورای عالی استان ها خواهشمندیم در زمینه مسائل یاد شده و بحث های یکپارچگی مدیریت شهری، رایزنی ها لازم با مجلس و سایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات شوراها در وضع عوارض محلی کاهش یافته است

اختیارات شوراها در وضع عوارض محلی کاهش یافته است