مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 15:152020-12-30سياسي

فراخوان مقاله کنگره «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» منتشر شد


فراخوان ارسال مقاله به کنگره ملی بزرگداشت 17 هزار زن شهیده، جانباز و آزاده با عنوان «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» و با شعار «حماسه اسوه های ماندگار» منتشر شد.

- فراخوان ارسال مقاله به کنگره ملی بزرگداشت 17 هزار زن شهیده، جانباز و آزاده با عنوان لشگر فرشتگان تاریخ ساز و با شعار حماسه اسوه های ماندگار منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست هماهنگی کنگره ملی لشگر فرشتگان تاریخ ساز با هدف تجلیل از 17 هزار زن شهیده، جانباز و آزاده با حضور معصومه ابتکار معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده و یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی و رییس ستاد کنگره با همت بنیاد شهید و معاونت امور زنان و خانواده برگزار شد.

در این فراخوان، حوزه های مطالعاتی برای ارسال مقالات به کنگره لشگر فرشتگان تاریخ ساز در هشت عنوان مورد نظر قرار گرفته که شامل حوزه های فرهنگی و آموزشی ، اجتماعی و روانشناختی ، اقتصادی ، سیاسی و بین المللی ، حقوقی ، دفاعی و رسانه و فضای مجازی و سلامت است.

آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا دوم بهمن ماه و ارسال اصل مقالات تا هفتم اسفندماه تعیین شده و از نویسندگان سه مقاله برتر قدردانی به عمل می آید.

علاقه مندان برای ثبت نام و ارسال مقاله می توانند به پایگاه خبری شاهد به آدرس https://navideshahed.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مقاله کنگره «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» منتشر شد

فراخوان مقاله کنگره «لشگر فرشتگان تاریخ ساز» منتشر شد