مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 15:202020-12-30سياسي

قالیباف: تحریم کاغذ پاره نیست و اثرگذار است


عمدتا افراد تصور می کنند مشکل کشورمان نبود پول یا اعتبارات و عدم فروش نفت به خاطر تحریم است؛ البته تحریم کاغذ پاره نیست و اثرگذار است، - اما اگر احساس کنیم تحریم تهدید است اشتباه بزرگی کردیم، باید آسیب شناسی کنیم تا بتوانیم با تکیه بر نقاط قوت تهدید را به فرصت تبدیل کنیم از این رو باید به سمت مردمی سازی حرکت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایسنا، محمدباقر قالیباف ظهر امروز (چهارشنبه، 10 دی ماه) در دیدار با مسئولان بسیج اساتید کشور و ارتباط تصویری با چند استان ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این ایام مصادف با اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی شده که انصافا وی سیدالشهدای مدافعان حرم به شمار می رود.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهید سلیمانی بیش از 43 سال مجاهدت کرد و مخلصانه در روز های بسیار سخت تلاش کرد از این رو خداوند هم به وی عزت دنیوی و اخروی داد.

وی افزود: با همه وجود در همه محافل گفتمانی عنوان کردم بسیج می تواند نقش جدی و پیشاهنگی در عرصه های مختلف ایفا کند.

قالیباف ادامه داد: فرهنگ اسلامی و مبانی دینی که با آن انقلاب اسلامی شکل گرفت بر دو ویژگی سنت های الهی و پایبندی به آن ها و مردمی سازی تأکید جدی دارد؛ از این رو مشاهده می شود اگر تاکنون انقلاب اسلامی تداوم داشته بر این دو اصل پایبند بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: تحریم کاغذ پاره نیست و اثرگذار است

قالیباف: تحریم کاغذ پاره نیست و اثرگذار است