مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 15:452020-12-30پزشكي

پیگیری اعتبار ویژه برای پرداخت بدهی های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد


استاندار چهارمحال و بختیاری در دیدار با وزیر بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برای پرداخت بخشی از بدهی های خود نیازمند اعتبار ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری اقبال عباسی به همراه نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور با اشاره به اینکه بیماری کرونا موجب کاهش درآمد بیمارستان های تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی شد، گفت: خرید تجهیزات در ایام شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی را متحمل هزینه های بسیار کرد، این دانشگاه برای تسویه بخشی از بدهی های خود نیازمند اعتبار ویژه است.

وی افزود: یکی از مشکلات سیستم بهداشت و درمان در این استان کمبود آمبولانس است، وزارت بهداشت و درمان مساعدت لازم را در این خصوص داشته باشد.

عباسی یادآور شد: برای راه اندازی شبکه بهداشت و درمان در شهرستان جدیدالتاسیس خانمیرزا نیازمند اعتبار و چارت تشکیلاتی نیروی انسانی هستیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص مشکلات و کمبود تجهیزات در بیمارستان ولیعصر شهرستان بروجن، بیان کرد: در حال حاضر دستگاه ام آر آی از مهم ترین نیازهای این بیمارستان است، همچنین برای خرید سایر تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان با توجه به جدیدالتاسیس بودن این مرکز درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اعتبار ویژه برای پرداخت بدهی های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

پیگیری اعتبار ویژه برای پرداخت بدهی های دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد