مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 15:502020-12-30سياسي

مسئولان زمینه ای برای گسترش پارک علم و فناوری ایجاد کنند


نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه پارک علم و فناوری کردستان ظرفیت خوبی در حوزه خود دارد اعلام کرد که با توجه به کمبود فضا، مسئولان باید زمینه ای برای گسترش پارگ علم و فناوری ایجاد کنند.

- ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه پارک علم و فناوری کردستان ظرفیت خوبی در حوزه خود دارد اعلام کرد که با توجه به کمبود فضا، مسئولان باید زمینه ای برای گسترش پارگ علم و فناوری ایجاد کنند.

حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی بعد از ظهر امروز چهارشنبه (10 دی ماه) در جریان بازدید از پارک علم و فناوری کردستان اظهار کرد که اگر کاری از دست ما بر بیاید حتما دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود که یکی از کارهای بسیار شایسته در جوار دانشگاه ها ایجاد پارک های علم و فناوری است.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد که خوشبختانه در پارک علم و فناوری کردستان شور و هیجان مثال زدنی دیده می شود و زمینه های شایسته ای برای کار کردن دارند.

وی ادامه داد که متاسفانه پارک علم و فناوری کردستان با مشکل کمبود فضا مواجه است و امیدواریم با توجه به استعدادهای موجود مسئولان فضای کافی دراختیار این عزیزان قرار دهند.

پورذهبی خاطرنشان کرد که امروز افراد مبتکر، کوشا و خلاق دیار کردستان را در پارک علم و فناوری مشاهده کردیم که جای شادمانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان زمینه ای برای گسترش پارک علم و فناوری ایجاد کنند

مسئولان زمینه ای برای گسترش پارک علم و فناوری ایجاد کنند