مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 17:552020-12-30فرهنگي

رقابت 37 اثر هنری در بخش خیابانی جشنواره ملی «تئاتر سردار آسمانی»


معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان از رقابت 37 اثر هنری در بخش خیابانی جشنواره ملی «تئاتر سردار آسمانی» در رفسنجان خبر داد.

- رفسنجان - معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان از رقابت 37 اثر هنری در بخش خیابانی جشنواره ملی تئاتر سردار آسمانی در رفسنجان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد حسین زاده عصر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی سردار آسمانی با قدردانی از برگزارکنندگان و میزبانی این جشنواره در رفسنجان اظهار کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی همه گروه ها و اصحاب فرهنگ و هنر سعی کردند که ارادت خود را به سردار نشان دهند و از زبان هنر برای رشادت ها، خلقیات و روحیات سردار سلیمانی آثاری را خلق کنند که اثرگذار باشد.

وی افزود: هنرمندان پای کار آمدند و همزمان با سوم خرداد، کار جشنواره تئاتر سردار آسمانی آغاز شد و از پوستر جشنواره در مزار سردار سلیمانی رونمایی شد.

وی بیان کرد: استقبال خوبی از دومین جشنواره سردار آسمانی شد که بیش از 100 اثر در حوزه های مختلف به جشنواره فرستاده شد که در مجموع 75 اثر خیابانی، 65 اثر صحنه ای و 10 نمایشنامه به جشنواره فرستاده شد که در مجموع 37 اثر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 37 اثر هنری در بخش خیابانی جشنواره ملی «تئاتر سردار آسمانی»

رقابت 37 اثر هنری در بخش خیابانی جشنواره ملی «تئاتر سردار آسمانی»