مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 18:502020-12-30سياسي

فریب رنگ ها را نخوریم/ وضعیت زرد شکننده است


فرماندار بناب با بیان اینکه شهرستان بناب در وضعیت زرد کرونا قرار دارد؛ گفت: هرگونه کم توجهی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی مجدداً این شهرستان را به حالت اولیه باز خواهد گرداند و وضعیت زرد در بناب کاملاً شکننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس از بناب، شهریار فتحی در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان بناب اظهار داشت: با توجه به وضعیت شکننده فعلی کرونا در این شهرستان تمام برنامه های پیش رو باید براساس پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مدیریت و برگزار شوند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری تمامی دستگاه های شهرستان، مردم و بویژه کادر درمان که با تلاش های خود موجب کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا شدند؛ تصریح کرد: شرایط فعلی قطعاً با شرایط یک ماه پیش تفاوت زیادی دارد، ولی اگر چنین تصور کنیم که کرونا تمام شده، تصور اشتباهی است و نباید فریب خورد؛ فعلاً وضعیت مدیریت شده است.

فتحی نماینده عالی دولت در شهرستان بناب تأکیدکرد: برای کنترل وضع موجود و پیشگیری از شیوع دوباره ویروس کرونا همه ارگان ها مشارکت داشته و گشت های بازرسی و نظارت همچنان فعال باشند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بناب نیز در این جلسه با بیان اینکه کنترل شیوع ویروس کرونا را مدیون اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی هستیم؛ گفت: تعداد کل فوتی های شهرستان بناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریب رنگ ها را نخوریم/ وضعیت زرد شکننده است

فریب رنگ ها را نخوریم/ وضعیت زرد شکننده است