مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 20:252020-12-30سياسي

دستور واشنگتن برای بازداشت همه مسافران ایرانی بعد از ترور سردار سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا نشان می دهند دولت دونالد ترامپ بعد از ترور سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مأموران این سازمان در چند نقطه مرزی دستور داده بود تمامی افراد .

- اسناد جدید نشان می دهند دولت دونالد ترامپ بعد از ترور سردار سلیمانی دستور بازداشت همه ایرانی هایی را که قصد ورود به ایالات متحده از چند گذرگاه مرزی داشته اند صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، اداره گمرک و حفاظت مرزی آمریکا نشان می دهند دولت دونالد ترامپ بعد از ترور سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مأموران این سازمان در چند نقطه مرزی دستور داده بود تمامی افراد ایرانی الاصل که قصد ورود به ایالات متحده دارند را بازداشت کنند.

به نوشته پایگاه stripes، این اسناد را شورای روابط اسلام-آمریکا در واشنگتن روز سه شنبه به دستور دادگاه منطقه ای واشنگتن علنی کرده است.

بعد از آنکه آمریکا طی عملیاتی تروریستی سردار قاسم سلیمانی را در عراق ترور کرد، گزار ش های متعددی منتشر شد مبنی بر اینکه مرزبانی آمریکا ده ها نفر از متولدین ایران را که قصد داشته اند از مرز کانادا وارد آمریکا شوند، بازداشت کرده و مورد بازجویی های طولانی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور واشنگتن برای بازداشت همه مسافران ایرانی بعد از ترور سردار سلیمانی

دستور واشنگتن برای بازداشت همه مسافران ایرانی بعد از ترور سردار سلیمانی