مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 20:552020-12-30سياسي

اروپایی ها مدیون سردار سلیمانی هستند/ کیفرخواست پرونده ترور شهید سلیمانی آماده است


­سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی گفت: اگر رشادت های سردار سلیمانی نبود الان سوای شهرها و پایتخت های اروپا حتی جای جای آمریکا هدف حملات داعش قرار می گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازداشتم، بیشتر مراسم سالگرد سردار سلیمانی مجازی برگزار می شود.

سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی گفت: در ملاقات ها با مقامات غربی به آن ها گفته ام باید به ژنرال سلیمانی مدال بدهید چرا که اگر رشادت های او نبود الان سوای شهرها و پایتخت های اروپا حتی جای جای آمریکا هدف حملات داعش قرار می گرفت.

حسین امیر عبداللهیان افزود: همه برنامه های سالگرد به صورت مردمی و خودجوش، اما با هماهنگی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی برگزار می شود.

او گفت: در مراسم حضوری، اما محدودی که روز جمعه با حضور شماری از شخصیت های خارجی و داخلی در فضای باز و با رعایت همه پروتکل ها برگزار می شود از خاطره دست نوشته سردار سلیمانی رونمایی می شود و قرار است این خاطره به 7 زبان دنیا ترجمه و منتشر شود.

سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سلیمانی گفت: در خود آمریکا هم دوستداران شهید سلیمانی در 103 نقطه به صورت خودجوش برای سردار سلیمانی مراسم بزرگداشتی گرفته اند.

امیر عبداللهیان افزود: بیش از 16 هزار عنوان برنامه بزرگداشت سردار دل ها در داخل کشور با حرکت های خودجوش خود مردم دارد انجام می شود، در جهان و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپایی ها مدیون سردار سلیمانی هستند/ کیفرخواست پرونده ترور شهید سلیمانی آماده است

اروپایی ها مدیون سردار سلیمانی هستند/ کیفرخواست پرونده ترور شهید سلیمانی آماده است