مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 21:052020-12-30اقتصادي

نمایشگاه ها در ایران با بالاترین استانداردهای جهانی برگزار می شوند


مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران در  بازدید از دومین نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع های تجاری و صنایع وابسته بر حمایت مستمر از صنایع و تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد.

- مدیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران در  بازدید از دومین نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع های تجاری و صنایع وابسته بر حمایت مستمر از صنایع و تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن زمانی با تقدیر از رعایت سخت گیرانه پروتکل های بهداشتی در برگزاری این نمایشگاه، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه منطبق با بالاترین استانداردهای جهانی به رغم وجود محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، بیانگر دانش و توان صنعت نمایشگاهی کشور است.

وی نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع های تجاری و صنایع وابسته را نمایشگاهی جوان نامید و گفت: این رویداد را می توان سرآغاز ورود نسل جدید مدیران جوان به صنعت نمایشگاهی دانست که ثابت کردند اگر فضا و زمینه فعالیت برای آنها فراهم شود، می توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

همچنین شاهرخ کشاورز، مدیر دومین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید و مجتمع های تجاری نیز با بیان اینکه تلاش کردیم این رویداد را با بالاترین استانداردهای نمایشگاهی و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کنیم، افزود: شرایط ویژه امسال موجب تا نمایشگاه ایران تنها رویدادی باشد که در این صنعت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه ها در ایران با بالاترین استانداردهای جهانی برگزار می شوند

نمایشگاه ها در ایران با بالاترین استانداردهای جهانی برگزار می شوند