مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 21:052020-12-30سياسي

خاطراتی از حضور شهید سلیمانی در قم


نشست بررسی کتاب «عمو قاسم» در حرم مطهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها برگزار و در این نشست خاطراتی از حضور این شهید بزرگوار در قم بیان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، به همت کتابخانه آستان مقدس فاطمی جلسه بررسی کتاب عمو قاسم با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی مشاور تولیت آستان، حجت الاسلام جابری مؤلف کتاب و حجج اسلام سبحانی نسب، صبرعلی لو و یعقوب زاده در جایگاه ناقد در کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام والمسلمین فلاحی با بیان اینکه قرآن کریم انبیاء و اولیاء را به عنوان اسوه معرفی کرده است، گفت: همه انبیاء به دنبال هدایت بشر به سمت توحید و سعادت بودند و بعد از پیامبران اوصیاء انها که ما به نام امام می شناسیم این وظیفه را بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن مزد رسالت پیامبر خاتم صلوات الله علیه را مودت و محبت اهل بیتش قرار داده است، افزود: مزد هر کاری باید متناسب با خود آن کار باشد و محبت به اهل بیت علیهم السلام ادامه مسیر هدایت و سعادت بشر است.

مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیها افزود: خداوند در سه آیه از قرآن به موضوع اجر رسالت پرداخته است که مورد اول آیه 23 شوری است محبت اهل بیت را مزد رسالت می داند؛ آیه دوم آیه 47 سبأ است که می فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطراتی از حضور شهید سلیمانی در قم

خاطراتی از حضور شهید سلیمانی در قم