مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 21:202020-12-30اقتصادي

افزایش 25 درصدی بهره برداری از واحدهای صنعتی اردبیل


در سایه همکاری بانک ها بهره برداری از واحدهای صنعتی در استان 25 درصد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی استان به همراه مدیر عامل بانک صنعت و معدن با اشاره به افزایش 25درصدی واحدهای صنعتی اردبیل اظهار کرد: بانک ها با حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و اختصاص تسهیلات سرمایه ثابت و در گردش کمک بزرگی در راستای رونق و جهش تولید کرده اند.

وی با اشاره به سفر مدیر عامل بانک صنعت و معدن به استان، افزود: این بانک در سال های گذشته و حال در راستای تامین سرمایه در گردش و ثابت و برای توسعه فازهای واحدهای تولیدی و صنعتی نقش مهمی داشته است.

استاندار اردبیل بیان کرد: آرتاویل تایر از جمله واحدهایی است که این بانک در راه اندازی و توسعه این واحد همکاری داشته است.

بهنام جو بازدید از واحدهای ذوب آهن، جواهر سازی، صنایع ساختمانی و مجموعه کارخانجات آرتا را از جمله برنامه های سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن عنوان کرد و گفت: این بانک برای فازهای توسعه واحدهای مذکور تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت تزریق می کند.

وی ادامه داد: کمک مجدد به بهره برداری از این واحدها و اقدام زیرساختی برای شعبه این بانک در استان اردبیل از جمله اهداف سفر مدیرعامل بانک صنع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 25 درصدی بهره برداری از واحدهای صنعتی اردبیل

افزایش 25 درصدی بهره برداری از واحدهای صنعتی اردبیل