مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 21:202020-12-30اقتصادي

آبیاری اراضی کشاورزی با آب های نامتعارف در کهریزک متوقف می شود/ 2 نفر بازداشت شدند


براساس قانون با هر گونه کشت محصولات کشاورزی با آب های نامتعارف برخورد قاطع قضایی انجام می گیرد و در این راستا امروز دو فرد متخلف بازداشت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، امین بابایی بخشدار کهریزک روز چهارشنبه در حاشیه اجرای طرح ساماندهی تأمین آب سالم، اصلاح نوع کشت و برخورد قانونی با تولیدکنندگان سبزی و صیفی با آب نامتعارف، اظهار کرد: جنوب تهران قطب اصلی تولید سبزی و صیفی جات در استان تهران است اما به واسطه سرزیر شدن آب آلوده و فاضلاب باقرشهر به اراضی کشاورزی اطراف، متأسفانه شاهد هستیم که بخشی از این آب ها صرف تغذیه و آبیاری مزارع کشاورزی این منطقه می شود.

وی گفت: با توجه به آلودگی ها و بیماری های ناشی از این شرایط، امروز با هماهنگی عوامل قضایی و انتظامی بخش کهریزک بازدیدی از اراضی کشاورزی روستاهای قمصر، مافتون و گلحصار انجام گرفت که در آن 2 فرد متخلف نیز با حکم قضایی بازداشت شدند.

بخشدار کهریزک افزود: با توجه به ضرورت کنترل فاضلاب به منظور حفظ سلامت جامعه، حفظ منابع پایه تولید، حراست از محیط زیست و تولید محصولات سالم کشاورزی با بررسی های میدانی به عمل آمده مهم ترین دلایل استفاده از آب های نامتعارف قطع حق آبه کشاورزان از منابع آب های سطحی و در دسترسی آسان کشاورزان به آب های نامتعارف است که مسئولان باقرشهر باید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری اراضی کشاورزی با آب های نامتعارف در کهریزک متوقف می شود/ 2 نفر بازداشت شدند

آبیاری اراضی کشاورزی با آب های نامتعارف در کهریزک متوقف می شود/ 2 نفر بازداشت شدند