مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 01:002020-12-30سياسي

امام جمعه کیش خواستار برخورد با تضییع کنندگان حقوق بیت المال در این جزیره شد


امام جمعه کیش در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خواستار برخورد با تضییع کنندگان حقوق بیت المال در این جزیره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش در بیست و ششمین جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر که در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: توجه به مقوله حجاب و عفاف را باید ابتدا از خود شروع کرده و ادارات و نهادها را در اولویت قرار دهیم و در مرحله بعد می توان ساکنین و گردشگران را به رعایت حجاب توصیه کرد.

وی افزود: به دنبال اجبار گردشگران برای رعایت حجاب کامل نیستیم چراکه در بازه زمانی کوتاه حضور گردشگر در کیش، نمی توان باور و عقاید افراد را تغییر داد.

رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر جزیره کیش همچنین تبلیغات گسترده محیطی در سطح شهر و مبادی ورودی را ضروری دانست و گفت: در ادارات و نهادها نیز باید به تبلیغات محیطی در زمینه رعایت حجاب و ترویج  الگوی رفتاری مناسب توجه ویژه داشت.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه بازارهای کیش باید از مدرن ترین، پیشرفته ترین و باثبات ترین بازارهای کشور و منطقه باشد، تصریح کرد: بخش دوم این فعالیت ها باید از سوی صنوف انجام شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کیش خواستار برخورد با تضییع کنندگان حقوق بیت المال در این جزیره شد

امام جمعه کیش خواستار برخورد با تضییع کنندگان حقوق بیت المال در این جزیره شد