مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 05:302020-12-31اجتماعي

333 مورد اخطار زیست محیطی در استان اردبیل


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با اشاره به وضعیت کیفیت هوای شهر اردبیل افزود: یک ایستگاه سنجش کیفی در استان وجود دارد به طوری که در 9 ماهه اول سال جاری هیچ گونه روز ناسالم در استان نبود و اکثر روزها پاک و قابل قبول بود.

وی گفت: در حوزه آموزش و تنویر افکار عمومی نیز دو عنوان کتاب در 2 هزار جلد تهیه شده که برای گروه های هدف توزیع خواهد شد و 150 کارگاه آموزش زیست محیطی به صورت چهره به چهره برای دهیاران، شورای روستاها، کشاورزان، باغداران و زنبورداران برگزار شده است.

شهند یادآور شد: به مناسبت هفته کودک 10 کارگاه آموزش مجازی برای کودکان پیش دبستانی با همکاری اداره کل بهزیستی استان، چندین مورد محتوای آموزشی زیست محیطی برای دانش آموزان و معلمان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان در سامانه شاد باگذاری شده است.

20 عنوان محتوای آموزش زیست محیطی به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال شده است و برای نشر و انعکاس در بحث جوانان و هیات های ورزشی.

14 عنوان کارگاه آموزشی مجازی برای همکاران اداره کل برگزار شده است.

وی به برگزاری جلسات منظم ماهانه با سمن های زیست محیطی در استان نیز اشاره کرد و گفت: در جهت کسب همکاری دستگاه های متولی چهار مورد تفاهم نامه همکاری با ادارات کل دامپزشکی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و استاندارد منعقد شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

333 مورد اخطار زیست محیطی در استان اردبیل

333 مورد اخطار زیست محیطی در استان اردبیل