مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 دی 1399 ساعت 05:552020-12-31بين الملل

ریاض زیر بار مخالفت های بین المللی درباره فعال زن عربستانی نمی رود


ریاض به دنبال مخالفت های بین المللی و سازمان ملل با صدور حکم حبس علیه لجین الهذلول فعال زن عربستانی با این واکنشها مخالفت کرد و از استقلال دستگاه قضایی سعودی دم زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روسیاالیوم، ریاض به دنبال مخالفت های بین المللی و سازمان ملل با صدور حکم حبس علیه لجین الهذلول فعال زن عربستانی با این واکنش ها مخالفت کرد و از استقلال دستگاه قضایی سعودی دم زد.

آل سعود، مخالفت خود را با هرگونه مداخله خارجی در امور دستگاه قضایی این کشور در پی محکومیت های بین المللی حکم حبس صادره در حق لجین الهذلول، فعال زن عربستانی اعلام کرد.

عبدالعزیز الواصل، نماینده عربستان در سازمان ملل در ژنو در دیدار با ندی الناشف، معاون کمیساریای ارشد حقوق بشر سازمان ملل مدعی شد: عربستان دستگاه قضایی مستقل و سالمی دارد و به هیچ وجه، خدشه به حاکمیت نظام قضایی خود را از سوی هر طرفی که باشد، نمی پذیرد.

الواصل گفت: عربستان با هرگونه دیکته ها با هدف مداخله در امور قضایی خود مخالف است.

وی ادعا کرد: عربستان طی سال های گذشته گام های تاریخی و مهمی را در زمینه حقوق زنان و توانمندسازی آنها در زمینه های مختلف اتخاذ کرده است.

الواصل از کمیساریای ارشد حقوق بشر خواست تا از سیاسی کاری در مسائل حقوق بشری دست بردارد و به حاکمیت و استقلال کشورها و حکم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض زیر بار مخالفت های بین المللی درباره فعال زن عربستانی نمی رود

ریاض زیر بار مخالفت های بین المللی درباره فعال زن عربستانی نمی رود